Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Минулого року невідомі особи шахрайським шляхом зняли з кредитної картки громадянина Ш. сорок одну тисячу гривень.
У вересні 2022 року потерпілий Ш. звернувся до Кіцманського районного суду з позовом до Акціонерного товариства комерційного банку «Приватбанк» про захист прав споживачів, розірвання кредитного договору та повернення коштів.
Так, у минулому році на телефон потерпілого Ш. надійшло смс-повідомлення з сайту Apbill про отримання грошової виплати в сумі 2400 грн., для зарахування яких необхідно авторизуватися в Приват24 і відразу до нього зателефонував консультант ПриватБанку та запитав його чи дає він підтвердження входу у Приват24, щоб отримати вказані кошти. Після чого з його кредитної картки зникла сума в обсязі 41 000 гривень.
Потерпілий стверджує, що про шахрайські дії та викрадення коштів, він того ж дня повідомив банк за телефоном «гарячої лінії», а також написав заяву у відділення поліції.
Представники банку заявили, що клієнт Ш. несе повну відповідальність за несанкціоноване зняття грошей з карткового рахунку третіми особами, тому громадянин Ш. звернувся з позовною заявою до суду.
Кіцманський районний суд розглянув докази та аргументи обох сторін та виніс рішення від 13.03.2023 року про те, що банк зобов’язаний повністю відшкодувати збитки потерпілому.
У результаті АТ КБ «Приватбанк» зобов’язано повернути на рахунок потерпілого Ш. кошти у повному обсязі та скасувати усі відсотки та пеню, що були нараховані.